Weź karnitynę w celu przyspieszenia zarówno krótko-jak i odzyskanie długoterminowej z intensywnego treningu i będziesz miał mniejszy ból , ból , i czuć się bardziej pobudzony . Mleczan mięśni nagromadzenie jest czynnikiem ograniczającym , który hamuje działanie i powoduje ból mięśni , co oznacza, że ​​jeśli przedstawi się go mniej i są w stanie usunąć go szybciej , będziesz miał szybszy powrót do zdrowia .

Biorąc karnityny będzie również wspierać reakcji anabolicznych do wykonywania przez zwiększenie receptorów androgenów , które ” pomagają pośredniczyć szybsze odzyskiwanie ” według jednej grupy badawczej . Dwa badania prowadzone przez William J. Kraemer testowany odpowiedź hormonalną do podejmowania karnityny . W jednym z tych badań uzupełniające karnityny przez 21 dni powodowało wzrost zawartości spoczynku receptory androgenów , które wiążą się z testosteronu , co wskazuje na lepsze środowisko anaboliczne . Następujących ćwiczeń oporowych , uczestnicy również wzrosła zawartość receptora androgenowego , że wskazany większy wychwyt komórkowy testosteronu i zwiększoną syntezę białek . Zwiększona synteza białek pozwala tkanki , które zostały uszkodzone podczas treningu do regeneracji szybciej i odzyskiwania prędkości .

Drugie badanie również nie uczestnicy biorą karnityna lub placebo przez 21 dni i okazało się , że po intensywnym treningu oporowego ,grupa karnityna zmniejszyło uszkodzenia tkanki mięśniowej (oceniane przez MRI) oraz zwiększenie stężenia IGFBP- 3 (białko wiążące , które promuje syntezę tkanki) . Naukowcy sugerują, suplementacja karnityny pomaga promować odzyskiwanie produkując ” więcej nieuszkodzonej tkanki, ( i ) większą liczbę całych receptorów , które byłyby dostępne dla hormonalne interakcji . ”

Polecane dla Ciebie:

apetistin apteka I varicolen co to jest I ravestin dawkowanie I calminax na szumy uszne