Inną zaletą podnoszenie poziomu karnityny jest to, że będziesz miał większą zdolność do pracy , ale to nie będzie czuć się fizycznie trudne . Będziesz w stanie podnieść większą wagę , kompletne więcej powtórzeń lub uruchomić szybciej i dłużej , ale z większą łatwością . To dlatego, że wyższe stężenia karnityny zmniejsza ból mięśni pomaga , uszkodzenia mięśni , a markery stresu metabolicznego z wysokiej intensywności ćwiczeń przez zmniejszenie wytwarzania kwasu mlekowego .

Wyższy poziom karnityny wzmaga produkowanie energii , ale również ma wpływ na przyspieszenie buforowania mięśni utrzymując pH mięśni i minimalizuje gromadzenie się jonów wodorowych. Zasadniczo, karnityna pomaga wyeliminować produkty uboczne intensywnych ćwiczeń , które powodują ból i uszkodzenia mięśni (spalania może czuć , kiedy ciężko trenujesz ) , co pozwala pracować ciężej .

W czasopiśmie badania fizjologii, wyniki pokazują, jak wyższe poziomy karnityna zwiększa zdolność mięśni do pracy przez zmniejszenie akumulacji mleczanu w mięśniach . Po walce ćwiczeń w 80 procent maksymalnej , mleczan mięśni nagromadzenie wynosił 44 procent niższe u osób , które z dodatkiem karnityny w stosunku do grupy kontrolnej. Po ataku ćwiczeń na 50 procent maksymalnej ,grupa karnityna 55 procent glikogen wykorzystywany mniej mięśni niż w grupie kontrolnej wskazuje, że spalili więcej tłuszczu na paliwo i poprawił produkcję energii . ?

Połączenie mniej mleczanu gromadzeniu i większej spalania tłuszczu w dwóch walkach ćwiczeń pozwoliłogrupie karnityny , aby zwiększyć wydajność pracy o 35 procent , podczas gdy o niższej RPE . W prostych słowach , biorąc karnityny jestnie myślenia , jeśli chcesz poprawić skład ciała poprzez spalanie tłuszczu i móc trenować na wyższym poziomie !

Polecane dla Ciebie:

apetistin co to jest I varicolen producent I ravestin czy mozna kupic w aptece I calminax dawkowanie