Badania w The Journal of Physiology jestpierwszy pokazują, że zawartość karnityny mięśni może być zwiększona u ludzi poprzez dietę . Po karnityna jest podwyższony , metabolizm w organizmie jest zależna od natężenia ruchu, co pozwala na lepsze wykorzystanie energii i wydajności.

Naukowcy dał placebo lub uzupełnienie karnityny i węglowodanów ( 2 g karnityny z 80 g węglowodanów dwa razy dziennie ) do doświadczonych zawodników , którzy zostali szkolenia dla triathlon trzy do pięciu razy w tygodniu . W różnych punktach w całej osoby badane przeprowadzone następujące badania Ćwiczenia: dwa trzydzieści minut ćwiczeń powtarzane ataki (pierwsze 50 procent maksymalnego poboru tlenu , a drugi na 80 procent ), a następnie przez wszystkich – out 30-minutowej próbie wykonania .

Po 24 tygodniach suplementacji ,grupa karnityna wzrosła wydajność od wartości początkowej o 11 procent w porównaniu do prób wysiłkowych bez poprawy w grupie placebo . Uczestnicy , którzy brali karnitynę również oceniło próby i ćwiczenia walka wystąpili na 80 procent max być łatwiejsze niż na początku badania , aplacebo nie ma różnicy w rankingu postrzeganego wysiłku ( RPE ) .

Dwa najważniejsze punkty z tego badania są niezbędne do podejmowania suplementacji karnityny skutecznie podnosząc wydajność. Po pierwsze , trwa długi okres suplementacji podnieść poziom karnityny mięśni i czerpanie korzyści z poprawy produkcji energii . W tym badaniu po trzech miesiącach nie było żadnych zmian w wydajności lub RPE od linii końcowej , ale po 6 miesiącach te ulepszenia zostały ogłoszone i statystycznie istotne. Gdzieś między 3 i 6 miesięcy to magiczna liczba , czyli biorąc dodatek karnityny jeststyl życia , tak jak omega-3 są .

Po drugie, karnityna nie gromadzi lub ” obciążenia ” w mięśniach , o ile towarzyszy wysokie stężenia insuliny . To wyjaśnia, dlaczego wiele wcześniejsze badania nie wykazały wzrostu karnityny mięśni po przyjęciu go w wielu dawkach gramowych . W tym badaniukarnityny została podjęta z węglowodanów , ponieważ węglowodany wywołane uwalnianie insuliny , co pozwoliłokarnityna załadować do mięśnia . Należy pamiętać , że nie jest to duży nacisk w świecie zdrowia na zminimalizowanie wydzielania insuliny z węglowodanów dla optymalnego składu ciała . Jest to niezwykle ważne , ale należy pamiętać , że insulina jest naprawdęsilnych hormonów anabolicznych , czy komórki są wrażliwe na to i jeśli obecne są odpowiednie poziomy .

Parowanie karnitynę z węglowodanów jest jedną z opcji , ale jak pokazano na # 3 , karnityna może być także powiązany z omega-3 , które mogą być bardziej odpowiednie dla osób, których głównym celem jest , aby stracić tłuszcz . Z mojego doświadczenia , najlepsze wyniki utraty tłuszczu pochodzą z 5 do 1 stosunek omega-3 do karnityna . Jeśli przyjmujesz 20 g kwasów omega-3 , można powiązać z 4 gramów karnityny . Ale , jeśli jesteś bardziej konserwatywny z suplementacji kwasów omega – 3 , można zacząć od 1 do 2 gramów karnityny i pracować do 4 gramów , którejdawka stosowana w tym badaniu .

Polecam:

apetistin producent I varicolen producent I ravestin ile tabletek w opakowaniu I calminax oryginalny