Nowe badania w Journal of Physiology , które będę podkreślić poniżej począwszy od # 5 , wykazały , że przyjmowanie karnityny z węglowodanów jest skuteczne podniesienie poziomu karnityny mięśni i poprawy wyników sportowych . Ale węglowodany nie są konieczne tak długo, jak masz odpowiednie omega-3 . Badania w Annals of Nutrition and Metabolism wykazały, że połączenie karnityna , kwasy omega-3 , a polifenole spowodowało niższy poziom lipidów we krwi i lepszej produkcji energii komórkowej , co ma implikacje utratę tłuszczu , jeślibadanie było na dłuższy czas – to było tylko 12 tygodni.

Naukowcy odkryli, że triglicerydy zostały obniżone o 24 procent i wolne kwasy tłuszczowe zmniejszyły się o 29 procent w porównaniu z grupą placebo , który miał żadnych zmian . Zmiany te wskazują zdrowsze markerów cholesterolu , lepsze wykorzystanie energii i spalanie tłuszczu , które doprowadzi do utraty tłuszczu . Dodatkowo , geny , które zwiększają spalanie tłuszczu w organizmie zostało „włączony „, wskazujący lepszy profil metaboliczny . Należy pamiętać, że polifenole zawarte zostały w celu podniesienia poziomu przeciwutleniające i zwalczać stres oksydacyjny , który prowadzi do przewlekłego stanu zapalnego i słabej układu krążenia , między innymi . Nie są one niezbędne dokarnityny do pracy jej magii .

Polecam:

apetistin allegro I varicolen apteka I ravestin ile kapsułek w opakowaniu I calminax kup