Jeśli zależy ci na tym, by schudnąć i utrzymać nową wagę ciała, powinnaś przyjrzeć się dokładnie temu, co ląduje na twoim talerzu. Może się okazać, że jesz o wiele więcej, niż w rzeczywistości potrzebuje twój organizm. Na dodatek, podstawą menu są produkty wysoko przetworzone, zawierające ulepszacze smaku i konserwanty. Jeśli nie odmawiasz sobie słodyczy, alkoholu i fast foodów istnieje duża szansa, że twoja waga wciąż będzie się powiększać. Zadbaj o swoje ciało, zanim będzie za późno. Zacznij odchudzanie od drobnych zmian w diecie. Wyeliminuj z niej cukier rafinowany i produkty, które go zawierają: słodycze, ciasta, ciastka, wafelki itp. Omijaj bary szybkiej obsługi. Jedz dużo warzyw i owoców, chudego mięsa, chudego nabiału, produktów zbożowych z wysokiego przemiału, orzechów i jaj. Pij 1-1,5 litra wody dziennie. Jeśli chcesz szybko schudnąć, pamiętaj o regularnych treningach. Najlepszą bronią w walce z tkanką tłuszczową są ćwiczenia aerobowe. Zaliczymy do nich bieganie, pływanie, jazdę na rowerze i jazdę na rolkach.

Najlepsze efekty osiągają osoby, które mają silną motywację do gubienia kilogramów. Odchudzanie zakończy się sukcesem, jeśli postawisz sobie jasne, realne cele i będziesz je konsekwentnie realizować. A to oznacza zero wymówek i usprawiedliwień, by odstąpić od diety lub nie pójść na trening.